loading...
وب طرفداران استین ماهون
میلاد بازدید : 112 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

همه می خواهند جای تو را بگیرند بی آنکه بدانند تو هم دیگر جایی نداری …
.
.
.
گاﻫﯽ ﺷﺎﯾﺪ ﻻﺯﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﺑﺒﺮﯾﻢ

ﯾﺎﺩ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﺒﻮﺩﻧﺸﺎن ﺑﻮﺩﻧﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ !
.
.
.
پایان سریال دروغ هایت بود آخرین لبخندت

و چه ساده بودم من که تا تیتراژ پایانی به پای تو نشستم …
.
.
.
گفتی : “منو فراموش کن”
اما بپرس “ارزش به یاد موندنو داری ؟؟؟”
.
.
.
تلفنت بوق اشغال میزند ، گوشی را بد گذاشته ای یا دلت را ؟
.



.
.
حرف زدن با تو از عشق
انگار که آب دادن به گلهای پلاستیکی است …
.
.
.
به بعضی رابطه ها باید “زمان” داد …
ادامه بعضی رابطه ها را نباید ” امان” داد !
.
.
.
بعضی ها هستن وقتی به ما میرسن با کلی اعتماد به نفس میگن “من با بقیه فرق دارم و مثل همه نیستم” ، بعد معلوم میشه تنها فرقشون اینه که از بقیه خیلی بدترن !!!
.
.
.
علت سقوط ناگهانی من از چشم هایت را فقط باید در جعبه سیاه دلت جستجو کرد …
.
.
.
تقصیر برگ ها نیست ، آدم ها همینند !
نفس می دهی ، لهت می کنند …
.
.
.
گفتم حتما خیری … استخاره ات نکردم !
.
.
.
لطفا مزاحم آدمی که مشغول فراموش کردن شماست نشوید …
.
.
.
هرچقدر هم که پای یه علف هرز آب و کود بریزی واست میوه نمیاره !
ببین وقتت رو با کی پر میکنی …
.
.
.
میگی این یکی با بقیه فرق داره ؟؟؟
اشتباه نکن ، این یکی فقط بازیگر بهتریه … !‌
.
.
.
وقتی دست فشردیم و قول دادیم …
فقط دست تو مردانه بود و قول من !
.
.
.
هیس !
بگذارید برود ؛ ماندن التماسی نیست …
.
.
.
سگها با یه دست نوازش تا آخر عمر وفادارِ آدم میمونن ولی بعضی آدم ها دنیایی محبت بهشون می کنی آخرشم دستت رو گاز می گیرن …
.
.
.
بی نمک ترین مکان جهان احتمالا “دست من” است !
.
.
.
من و تو شباهت های متفاوتی باهم داریم :
هر دو شکستیم ؛ تو قلب مرا ، من غرورم را
هر دو رقصیدیم ؛ تو با دیگری ، من با سازهای تو
هر دو بازی کردیم ؛ تو با من ، من با سرنوشتم
و در آخر هر دو پی بردیم
تو به “حماقت” من ، من به “پست” بودن تو
آری ، این شباهت های متفاوت هر روز آشکارتر میشود …
.
.
.
دوستت دارم هایت را پس میدهم ، بر دلم سنگینی میکند این همه دروغ !
.
.
.
میگفت پای رفتن ندارم …
با سر رفت …
.
.
.
دردم این است که درکت به دردم نمی رسد …
.
.
.
گاهی وقتی کسی از زندگیتان می رود دارد به شما لطف می کند ؛ او فضایی خالی به جا میگذارد برای کسی که لیـــــــاقــــــت آنجا بودن را داشته باشد …
.
.
.
سرت گرم شد ، سرم گرم شد
تو به او ، من به تب !
.
.
.
این روزها تنها هنر آدم ها دل شکستن است …
.
.
.
خودت رو صد در صد خرج کسی نکن که فقط تا ده بلده بشماره …
.
.
.
بعضی از آدمها همونقدر که آرزوی قشنگی ان ؛ واقعیت وحشتناکیم هستند …
.
.
.
یکرنگ که باشی ، زود چشمشان را میزنی …
خسته می شوند از رنگ تکراریت ، این روزها دوره ی رنگین کمان هاست …
.
.
.
اگر میبینی هنوز تنهام ، به خاطر عشق تو نیست …
من فقط میترسم ؛ میترسم همه مثل تو باشند …
.
.
.
یه وقتایی یه کسایی رو تو زندگیمون راه میدیم که مامان باباهاشون تو خونه به زور راشون میدادن !
.
.
.
به محضِ اینکه احساس کردین غرورتون بازیچه کسی شده ، کوله بارِ آرزوهاتونو بردارین و بزنین به چاک !
داغِ زانو زدنتون رو به دل هر کی که با غرورتون بازی می کنه بزارین !
.
.
.
یکی از اشتباهات زندگی ، آدم حساب کردن اونایی که آدم نبودن ، هنوز هم نشدن ، بعدا هم نمیشن …
.
.
.
خنده هات پیشکش همون که تو رو از من گرفت …
فقط خواهشا وقتی حالتو گرفت ، برنگرد زار بزن …
.
.
.
با موجودات عجیبی زندگی میکنیم !!!
موجوداتی که تنها با “بی محلی” آدم می شوند …
.
.
.
حالا که رفته ای به درک ، این منی که عاشقت بود را پس بده !
.
.
.
وقتی که مرا دور میزنی یادت باشد که عشق را در میدان من اموختی !!!
دوباره به من خواهی رسید ، شک نکن …
.
.
.
دل بستن به کلاغی که دل دارد بهتر از دل باختن به طاووسی است که فقط ظاهر خوشگل دارد !!!
.
.
.
عجب طعم گسی دارد دروغ هایت !
وقتی به خورد گوش هایم میرود ، تمام ذهنم را جمع می کند …
.
.
.
دیگه بهت نمیگم برو به جهنم …
آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید آدمی مثل تو رو تحمل کنن …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام این وب برای انلود کنسرت ها وموزیک ویدیوهای کم یاب ساخته شده که مخصوص استین ماهون وکمی ام جاستین بیبر هستش نظرفراموش نشه مچکرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده ی موردعلاقه شماکیست؟
    دوس داریددراین وب بیشتربه موضوعی بپردازیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 169
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 212
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 433
  • بازدید سال : 2,442
  • بازدید کلی : 333,396