loading...
وب طرفداران استین ماهون
میلاد بازدید : 2442 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (3)


I-I'm feeling your thunder
من دارم رعد و برقتو احساس میکنم


The storm’s getting closer
قراره طوفانی درست بشه


This rain is like fire
این بارون شبیه آتیشه


And my-my world’s going under
و دنیاهای من دارن غرق میشن


And I can’t remember
و من به یاد نمی آورم


The reason that you cut off the line
دلیلی که تو رابطمون رو تموم کردی




You’re moving on, you say
تو گفتی دارم میرم


Here I stay
من اینجا میمونم


I’ll take this pain
این دردو تحمل میکنم


Yeah, I can, I can
آره من میتونم




What about love?
پس عشق چی میشه؟


What about our promises?
قول هایی که به هم دادیم چی میشه؟


What about love?
پس عشق چی میشه؟

You take it all and leave me nothing
تو همه چیزو با خودت بردی و برای من چیزی باقی نگذاشتی


What about love?
پس عشق چی؟


What about us ’til we end?
پس رابطه ی ما تا آخر چی شد؟


What about love?
پس عشق چی میشه؟


You cut my wings, now I am falling
تو بال هام رو بریدی و من دارم سقوط میکنم


?What about love
پس عشق چی میشه؟




?Why you're colder than winter
چرا تو سرد تر از زمستونی؟


You’re switching the picture
تو داری عکسو تغییر میدی


(You used to be perfect, yeah (yeah
تو میخوای عالی باشی


Once you’re hot like the summer
تو مثل تابستون داغی


Please help me remember
لطفا کمک کن به یاد بیارم


The reason that you said “bye bye bye”
دلیلی رو که تو گفتی خدافظ




You’re moving on, you say
تو گفتی دارم میرم


Here I stay
من اینجا میمونم


I’ll take this pain
این دردو تحمل میکنم


Yeah, I can, I can
آره من میتونم




What about love?
پس عشق چی میشه؟


What about our promises?
قول هایی که به هم دادیم چی میشه؟


What about love?
پس عشق چی میشه؟


You take it all and leave me nothing
تو همه چیزو با خودت بردی و برای من چیزی باقی نگذاشتی


What about love?
پس عشق چی میشه؟


What about us ’til we end?
پس رابطه ی ما تا آخر چی شد؟


What about love?
پس عشق چی میشه؟


You cut my wings, now I am falling
تو بال هام رو بریدی و من دارم سقوط میکنم


What about love?
پس عشق چی میشه؟


Uh uh uh uh uh uh uh uh
What about-what about love?
پس عشق چی میشه؟




You’re moving on, you say
تو گفتی دارم میرم


Here I stay
من اینجا میمونم


Watching every night get colder
تو رو تماشا میکنم که هر شب داری بی روح تر و سرد تر میشی


You’re moving on, you say
تو گفتی دارم میرم


Here I stay
من اینجا میمونم


I’ll take this pain
این دردو تحمل میکنم


Yeah, I can, I can
آره میتونم




What about love?
پس عشق چی میشه؟


What about our promises?
قول هایی که به هم دادیم چی میشه؟


What about love?
پس عشق چی میشه؟


You take it all and leave me nothing
تو همه چیزو با خودت بردی و برای من چیزی باقی نگذاشتی


What about love?
پس عشق چی میشه؟


What about us ’til we end?
پس رابطه ی ما تا آخر چی شد؟



What about love?
پس عشق چی میشه؟


You cut my wings, now I am falling
تو بال هام رو بریدی و من دارم سقوط میکنم


What about love?
پس عشق چی میشه؟




What about-what about

What about love?
پس عشق چی میشه؟


What about-what about
What about love?
پس عشق چی میشه؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط nik در تاریخ 1394/11/04 و 19:27 دقیقه ارسال شده است

fantastic

این نظر توسط بهترینا در تاریخ 1394/02/15 و 13:21 دقیقه ارسال شده است

وای این بهترین آهنگی بود کهه تو زندگیم گوش دادم هرکی لایک نکنه احمقه

این نظر توسط zahra در تاریخ 1393/10/20 و 11:06 دقیقه ارسال شده است

خیلی عالی بود ایییییییییییییییول


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام این وب برای انلود کنسرت ها وموزیک ویدیوهای کم یاب ساخته شده که مخصوص استین ماهون وکمی ام جاستین بیبر هستش نظرفراموش نشه مچکرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده ی موردعلاقه شماکیست؟
    دوس داریددراین وب بیشتربه موضوعی بپردازیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 169
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 212
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 327
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 2,082
  • بازدید کلی : 333,036