loading...
وب طرفداران استین ماهون
میلاد بازدید : 54 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

نه
یک نخ...
نه
یک پاکت...
یک عمر هم که ســـیگار بکشم فایده ندارد !
تا خودم نسوزم
دلم آرام نمی شود

.

.

.

.

کسی که سیگار می کشد حتما درد بزرگی دارد...

او را از سرطان نترسانید...

.

.

.

.

 

عكس دل و جيگر سياه ميزنن رو پاكت سيگار

كه مثلا تركمون بدن...

مَشتي ما اگه دل و جيگرمون نسوخته بود كه سمت سيگار نميرفتيم

.

.

.

.

میبینی تا فهمید داغونم آتیش گرفت ...

.

.

.

.

.وقتی در رابطه دوستیــــــــــــ
بعضَیــــــــــــ ها به شارژ ایرانسل فکر میکنن ...
و بعضیـــــــــــ ها به مسائل جنسی ...
درک میکنی تنهایی زیاد هم بد نیست ...!!!

.

.

.

.

.

مچاله شده ام در خودم. . .

با بوی سیگار و طعم تلخ چای مانده. . .

پنجره را باز نکن . . .

امروز دلم میخواهد غمگین باشم. . .(!)

/

.

.

.

.

کبریت را روشن میکنم و آرام کنار گوش سیگار می گویم:

عصر، عصر نامردهاست رفیق!

و یک بار دیگر

برای آرامش خودم…

رفیق سوزی میکنم

.

.

.

.

.

 

میکشم!!!!!!

میکشی!!!!!

میکشد!!!!!

هر سه میکشیم!!!!

"او" ناز "تو"را...

"تو" دست از "من"...

و "من"...

هه فندکم کجاست؟

.

.

.

.

.

من اگه مث خیلیا بودم....

الان با خیلیا بودم......../

.

.

.

.

.

منکه غصه هایم را سر وقت میخورم..

پس چرا تنهایم خوب نمیشود....؟!!

.

.

.

.

.

سيگارش گوشه ي لبش بود...دنبال كبريت بود...

گفت : آقا آتيش داري؟؟؟...

گفتم تو جيبم نه ... ولي تو دلم دارم ...به كارت مياد ...؟؟؟

.

.

.

.

.

سیگار یه درس خوب بهم یاد داد

به پای کسی بسوز که نفسش رو خرجت کنه . . .

.

.

.

.

.

قتـی یه زن ســیگار کشید یعنــی دیگه گریه جواب نمیده

و

وقتی مــردی اشک ریخت بدون کار از ســیگار گذشته...

.

.

.

.

.

سیگارها برایم ۲ دسته اند:

سیگارهای قبل از دیدنت و سیگارهای پس از رفتنت!

هر دو برایم حس غریبی دارند:

اولی،به خاطر دلهره ی نیامدنت

و دیگری از ترس دیگر ندیدنت . . .

.

.

.

.

اوضاع حالم چطوره دکتر ؟

دکتر : همراهت کسی هست ؟
آره تو جیبم ؛ سیگار و فندکتو بمان برای من

.

.

.

.

هی لعنتی...؟

بیا با هم بازی کنیم توپاکت های خالی سیگارم را بشمار منم شماره غریبه های تو گوشیتو...!

.

.

.

.

به سیم اخر. . .

ساز میزنم امشب. . .

به کوری چشم دنیا. . .

که ساز مخالف میزند. . .

با من. . .(!)

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام این وب برای انلود کنسرت ها وموزیک ویدیوهای کم یاب ساخته شده که مخصوص استین ماهون وکمی ام جاستین بیبر هستش نظرفراموش نشه مچکرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده ی موردعلاقه شماکیست؟
    دوس داریددراین وب بیشتربه موضوعی بپردازیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 169
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 212
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 474
  • بازدید سال : 2,483
  • بازدید کلی : 333,437